9 Şubat 2023 Perşembe

Otuzuncu İsim Günümde

 Depremin üçüncü günü de tamamlandı. Halen kurtarılanlar oluyor ancak durum oldukça kötü.

Yazılım sektöründe çalışan binlerce Türk ün de destek olduğu bazı uygulamalar geliştirildi ve hem AFAD hem STK lar tarafında kullanıldı.

afet.orgafetharita.comdepremyardim.comdeprem.ioafetbilgi.combeniyiyim.com

Bugünden sonra oradaki lojistik ihtiyaçların ve yardımların organize edilmesi çözülmesi gereken en büyük sorun olacak.

__

3 ile başlayan yaşlara da geldik nihayet. Korku seviyem yükseldi, aslında bu korku genel bir korkudur. Yaşlanma korkusu değil, sevdiklerinin de yaşlanmasına yönelik korku, artık hayallerimi gerçekleştirmek için daha az vaktim var gibi hissediyorum.

Yaşadığım en buruk donuk ve duruk doğum günü olabilir. İşten bile yarım günlüğüne izin aldım. Bugün Eceye anlattım; aslında hayal ettiğim düşündüğüm ve başarabileceğimi umduğum çoğu şeyi başaramamışım veya sadece ufak bir adım atıp bırakmışım. Belki çok fazla şey istedim belki de istediğim şeyler benim için çok fazlaydı. Bunları bilemiyorum. 

Ankara'ya bir miktar kar yağdı ve çatılar bembeyaz oldu, şehrin griliğini biraz örttü diyelim.. 

Mülakatlar, yeni şehirler, yeni ülkeler, hastalıklar, karavan, tatil, kariyer.. 

Yapacak o kadar çok şey ama aktaracak o kadar az kaynak var ki. Önceliklendirme ve mutluluk dolu bir yıl diliyorum bize. Çünkü en çok ihtiyacımız olan biraz huzur, biraz mutluluk. Komplikasyonlardan olabildiğince kaçmak istiyorum, deprem/pandemi/siyaset/ekonomi...

Son olarak da sağlık diliyorum, 26 aylık abone olduğumuz spor salonuna henüz 26 defa gitmedik, ama bu bizim ayıbımız değil akdere'nin ayıbı. 

Çekiç Kafa
Ankara

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder